Prodej nemovitostí

Naším společným cílem je prodat Vaši nemovitost za co nejvyšší cenu. Postupně Vás seznámíme a provedeme všemi fázemi prodeje

Zpracujeme profesionální prezentaci Vaší nemovitosti a zajistíme plošnou inzerci na našich webových stránkách, sociálních sítích a nejnavštěvovanějších inzertních webech.

 

  • úvodní schůzka a prohlídka Vaší nemovitosti

dispozice, technické parametry atd. jsou jedna věc, ale nás zajímají hlavně Vaše potřeby: Důvody, proč prodáváte jsou mnohem podstatnější. Spěcháte na prodej nebo je pro Vás prioritou co nejvyšší cena? Kdy chcete mít peníze na svém účtu?

  • stanovíme její tržní cenu

tu určíme na základě analýzy nabídkových a realizovaných cen v lokalitě

  • nastavíme optimální způsob marketingové komunikace
  • Vaši nemovitost připravíme na profesionální prezentaci (nadstandardní realitní marketing, home staging, profesionální fotografie, video (i s dronem), venkovní reklama, letáky, lokální tisk, brožura, dopis sousedům…)

videoprohlídky dělá dnes pouze 7% realitních makléřů, přitom inzerát s videem zvedne zájem o více než 400%. Pro dokonalé video uděláme maximum.

Samozřejmostí je pak placená YouTube a Facebook reklama, ve většině případů i webové stránky nemovitosti.

Podle průzkumů pouze 10% realitních kanceláří využívá placenou facebookovou reklamu.

Virtuální prohlídka – Matterport

Stále častěji využíváme i virtuální prohlídku s pomocí Mattterportu.

  • sjednáme prohlídky a se zájemci a vybereme nejvhodnějšího zájemce 

zastoupíme Vás při následných vyjednáváních. Tlak na snížení ceny je ze strany kupujících téměř vždy. Na věty typu „Dejte mi slevu 90.000 Kč a koupím to ještě dnes“ jsme připraveni. Stojíme vždy na Vaší straně.

  • připravíme Vám veškerou smluvní dokumentaci (rezervační smlouvu, smlouvu o sml. budoucí, kupní smlouvu, …) a jednání s bankami či právníky vyřídíme za Vás

v 90% případů financuje kupující nákup nemovitosti hypotečním úvěrem. Od podpisu rezervační smlouvy, přes odhad, schválení hypotečního úvěru, vyhotovení zástavních smluv až po finální podpis kupní smlouvy uběhne v průměru 45 dní

  • zajistíme také advokátní, notářskou či bankovní úschovu

Znáte rozdíly? Víte jaký typ úschovy je pro Vás ten nejvhodnější?

  • vyhotovíme návrh na vklad nemovitosti do katastru a postaráme se o jeho doručení včetně potřebných smluv a dokumentů
  • nemovitost předáme novému vlastníkovi a poskytneme oběma stranám informace o přehlašování médií (elektřina, plyn, …) 

Provize za zprostředkování prodeje:

Výše provize činí 3-4% z prodejní ceny (+ DPH), závisí na typu nemovitosti a její lokalitě a je hrazena prodávající stranou.

Chcete-li ušetřit, prodávejte sami. Chcete-li vydělat, prodávejte s námi.